پاسخ های پنهان برنامه نویسی فاش شد

اقدامات امنیتی در کلاس برنامه نویسی وب PHP بهترین هستند. در حالی که کنفرانس ویدیویی کاملاً مؤثر است، ارتباط ا

توسط مدیر سایت در 24 تیر 1403

اقدامات امنیتی در کلاس برنامه نویسی وب PHP بهترین هستند. در حالی که کنفرانس ویدیویی کاملاً مؤثر است، ارتباط اغلب چهره به چهره بهترین است. اطمینان حاصل کنید که شخصی که مسئولیت وب‌سایت خود را به عهده می‌گیرید، اهمیت نیازهای شما را درک می‌کند و سخت تلاش می‌کند تا مطمئن شود که چیزی جز بهترین به دست نمی‌آورید. حتی می توانید یک نقطه محوری را در خارج از یک جسم تنظیم کنید تا آن را به دور چیزی بچرخانید (احتمالاً برای صحنه های فضایی مفید بهترین منبع است). هنگامی که خط زمانی را تمیز می‌کنید یا انیمیشن خود را پخش می‌کنید، می‌بینید که جسم شما از اولین فریم کلیدی به فریم بعدی حرکت می‌کند. و این ویژگی خاص زبان نیز آن را به انتخاب اول توسعه دهندگان تبدیل می کند. و بنابراین شما اولین انیمیشن خود را دارید، هرچند کوتاه و ساده. به جای انتقال شی به موقعیت جدید، می توانید پارامترهای شی را از یک فریم کلیدی به فریم بعدی تغییر دهید، به عنوان مثال، شی را کوچک کنید یا آن را به رنگ دیگری کلیک کنید این سایت منابع تغییر دهید.

می‌توانید فریم‌های کلیدی بیشتری اضافه کنید و شیء خود را بیشتر دستکاری کنید تا حرکت یا شکل‌دهی را تا زمانی که انیمیشن طولانی‌تری داشته باشید ادامه دهید. حتی می توانید پایین تر بروید، اما هرچه پایین تر بروید، انیمیشن پرش تر به نظر می رسد. اگر به جسم والد (مثلاً لگن) اجازه دهید فقط فرزندان خود (ران، ساق پا و پا) را هنگام حرکت به سمت خود بکشد، حرکت غیرطبیعی خواهد بود. ساده ترین راه برای شروع انیمیشن سازی این است که یک شی ساده با استفاده از شکل نرم افزار خود ایجاد کنید یا ابزارهای ترسیم (یا وارد کردن یکی از موارد ایجاد شده یا ذخیره شده در جای دیگر)، قرار دادن شی در جایی در منطقه کاری خود و قرار دادن یک فریم کلیدی در تایم لاین (روش درج فریم های کلیدی) بسته به نرم افزار متفاوت است، اما معمولاً می توانید این کار را با استفاده از یک منوی کشویی یا ترکیب کلید سریع انجام دهید). احتمالاً باید نرخ فریم (تعداد فریم‌هایی که در ثانیه پخش می‌شوند) و ابعاد انیمیشن خود (اغلب، اما نه همیشه، به پیکسل) را تنظیم کنید. اکثر برنامه‌ها همچنین به شما اجازه می‌دهند تا آهنگ‌های صوتی را روی تایم لاین خود قرار دهید و آن‌ها را بررسی کنید (به قسمت‌های مختلف گوش دهید) تا روی زمان‌بندی کار کنید و انیمیشن خود را با صدا یا موسیقی همگام کنید. در ادامه بخوانید تا ببینید بسته به شغل، برون سپاری چگونه می تواند برای یک شرکت مفید باشد -- یا آن را متوقف کند.

در این موارد، به جای دیدن حرکت جسم، یا کوچک شدن آن را می بینید یا به آرامی تغییر رنگ می دهد. در اکثر بسته‌های نرم‌افزاری، می‌توانید روی تایم لاین اسکراب کنید تا انیمیشن خود را در حال حرکت ببینید، یا می‌توانید روی فریم‌های جداگانه در تایم لاین کلیک کنید تا آنچه در آن قاب وجود دارد را مشاهده کنید. در بسیاری از نرم افزارهای مدل سازی و انیمیشن سه بعدی (و برخی دو بعدی)، می توانید اسکلت هایی را با استفاده از سلسله مراتب استخوان ها و مفاصل ایجاد کنید و آنها را در یک پوست بیرونی بپیچید. دیرینه شناسانی که به صورت شیفتی برای جمع آوری اسکلت دایناسور کار می کنند می توانند "یادداشت" مجازی را برای اعضای تیم روی استخوان ها بگذارند، هنرمندان می توانند گرافیتی مجازی تولید کنند و پزشکان می توانند تصویر دیجیتالی از اشعه ایکس یک بیمار را برای واقع گرایی بیشتر روی یک مانکن بپوشانند. آنها به معنای واقعی کلمه استخوان و مفاصل نیستند، بلکه رندرهای قاب سیمی هستند. بسیاری از آنها چیزی به نام سینماتیک معکوس را نیز شامل می‌شوند که به حرکات بسیار پیچیده مانند راه رفتن اجازه می‌دهد که با حرکت سلسله مراتبی معمولی (به نام سینماتیک رو به جلو) به درستی انجام شوند، سخت یا غیرممکن است. سینماتیک معکوس اساساً شامل معکوس کردن سلسله مراتب و قرار دادن کودک در مسئولیت است، بنابراین وقتی می خواهید شخصیتی شروع به راه رفتن کند، پایش را در موقعیت خود حرکت می دهید و بقیه پاها به درستی دنبال می شوند.  This po​st was w ritt​en with the help ​of GSA C onte᠎nt  Ge᠎nerato r DEMO!

همچنین ممکن است بخواهید طول انیمیشن خود را (به صورت زمانی یا فریم) تنظیم کنید. به غیر از ابزارهای اولیه طراحی و شکل، نرم افزار پویانمایی مدرن شامل بسیاری از راه های دیگر برای دستکاری اشیا و حرکاتی است که ایجاد کرده اید. تصویر 7این تصویر (هنگامی که در اندازه کامل مشاهده می شود، عرض 1000 پیکسل) دارای 1 میلیون پیکسل است که هر کدام رنگ متفاوتی دارند. سپس همان شی را به موقعیت دیگری بکشید و یک فریم کلیدی جدید را در جایی دورتر از خط زمانی قرار دهید. قرار دادن محورها همچنین کنترل می کند که یک شی از چه نقطه ای مقیاس شود. برخی از نرم افزارها به شما امکان می دهند نوع، سینماتیک رو به جلو یا معکوس، ساختار سلسله مراتبی را در یک نقطه مشخص استفاده کنید. این کار قرار دادن اشیاء یا کاراکترها را در جلو یا پشت چیزهای دیگر آسان می کند، به شما کمک می کند اشیاء و کاراکترهای خود را از یکدیگر جدا نگه دارید، و مانند زمان های قدیم، به شما امکان می دهد پس زمینه ای برای اجرا برای تعدادی فریم تنظیم کنید. شما فقط در لایه های پیش زمینه تغییرات ایجاد می کنید. برخی از نرم افزارها به شما امکان می دهند منحنی های از پیش تعیین شده ای را انتخاب و اعمال کنید که انیمیشن را به روشی قابل پیش بینی تغییر می دهد، مانند اضافه کردن حرکت آهسته یا آهسته، تغییر ثابت (با منحنی های خطی) یا توقف و شروع ناگهانی (با منحنی های گام).

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد اینجا لطفا به بازدید از وب سایت ما.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن